IndeksGalleryCalendarFAQPencarianPendaftaranAnggotaGroupLogin
Pencarian
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
Top posters
jQAF.SKHosba (108)
 
ntahapa2ntah (102)
 
akhimizi (93)
 
Admin (59)
 
alfatoni (59)
 
Abdul Somad (35)
 
anissophea (31)
 
tice (31)
 
sppim (23)
 
beta (22)
 
Poll
Forum Menarik?
Ya, Sangat Menarik
35%
 35% [ 51 ]
Ya, Menarik
24%
 24% [ 35 ]
Sederhana Menarik
9%
 9% [ 13 ]
Tidak, Tidak Menarik
7%
 7% [ 10 ]
Tidak, Langsung Tidak Menarik
26%
 26% [ 38 ]
Total Suara : 147
Navigation
 Portal
 Indeks
 Anggota
 Profil
 FAQ
 Pencarian

Share | 
 

 Mau Ke KuliM???

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
Pilih halaman : Previous  1, 2
PengirimMessage
ntahapa2ntah



Jumlah posting : 102
Registration date : 26.06.08

PostSubyek: Re: Mau Ke KuliM???   Thu 24 Jul 2008, 11:18 pm

jQAF.SKSiputeh wrote:
cover apa wei menikah mana bleh cover kena hbq kat org laa nak aku hbq kat us rushdan ka...........

trgganu ker kbg pasu pasu
Kena cover la sket,,blum dapat lesen lagi,,baghu p,,aku tau la hang owg kanan ustat rushdan pun,,kalu dia tak dak pakai hang la naik tempat dia hahahahaha,,dengaq kata hang ngan ustat dok syer bisness bela lintah,,btui ka? Shocked
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
ntahapa2ntah



Jumlah posting : 102
Registration date : 26.06.08

PostSubyek: Re: Mau Ke KuliM???   Thu 24 Jul 2008, 11:20 pm

Aku nak sek belakang umah akuu,,bleh?...tepi nagn istana Agung,,jalan lubuk kawah,,hahahhhha
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
jQAF.SKSiputeh



Jumlah posting : 21
Lokasi : Kepala Batas
Registration date : 13.06.08

PostSubyek: Re: Mau Ke KuliM???   Sat 26 Jul 2008, 1:18 am

jangan dok buat ceta la kwn bisnes apa kebendanya tue...... tapi kalu hang nak aku bleh tlg cari kwn punya pasai........almaklum laa senjata baru kena asah betoi2 nnt tewas plakkk... hehehehhehhe
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
jQAF.SKHosba

avatar

Jumlah posting : 108
Lokasi : 06000 Jitra, Kedah
Registration date : 25.02.08

PostSubyek: Re: Mau Ke KuliM???   Sat 26 Jul 2008, 9:02 am

Hangpa dok merapu apa ni oit? tekeluaq tajuk dah ni dari sapa "Mau Ke KuliM??? " Hehehe!
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.jqafskh.blogspot.com
ntahapa2ntah



Jumlah posting : 102
Registration date : 26.06.08

PostSubyek: Re: Mau Ke KuliM???   Sun 27 Jul 2008, 11:03 am

jQAF.SKHosba wrote:
Hangpa dok merapu apa ni oit? tekeluaq tajuk dah ni dari sapa "Mau Ke KuliM??? " Hehehe!
Otai kita sudah marah maaaaaaaaaaa...hang punya pasai la pak langg...
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
jQAF.SKSiputeh



Jumlah posting : 21
Lokasi : Kepala Batas
Registration date : 13.06.08

PostSubyek: Re: Mau Ke KuliM???   Sun 27 Jul 2008, 11:48 am

uiks aku plak jgn bg otai marahhh satg dia tutup forum niee plak hehehehe naya kitaaa oooit
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
ntahapa2ntah



Jumlah posting : 102
Registration date : 26.06.08

PostSubyek: Re: Mau Ke KuliM???   Sat 16 Aug 2008, 2:11 pm

Dengaq kata tarikh last permohonan pertukaran dah tamat kelmarin dulu..so sapa2 yang dah ada calon suka sama suka,,insyaAllah dapat la,,tapi alahai saya blum dapat lagi,,terketaq2 dah kaki nak balik kg halaman sendiri,,namun apakan daya,, Sad ...suratan dah tertulis,,tambah2 lagi palk dok dengaq cita ada 2 owg lagi ustazah isteri pegawai jpn bakal tukaq p sana ,,ermm bertambahlah kaboq lagi harapan nak balik sana,,pastinya depa akan utamakan permohonan ustazah ni,,almaklumlah suami depa owg jpn,,isteri palk dok jauh,,xkan depa nak biaq saja,,phm2 ja la,,xpalah nak buat camna saba qja la...
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
SniperTanta



Jumlah posting : 8
Age : 59
Lokasi : Team Kuala
Registration date : 12.08.08

PostSubyek: mael ka?   Thu 04 Sep 2008, 4:57 pm

Hg mael ka ntahpantah? SK Kulim Hitech? aku teka jer...
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
ntahapa2ntah



Jumlah posting : 102
Registration date : 26.06.08

PostSubyek: Re: Mau Ke KuliM???   Thu 09 Oct 2008, 1:13 pm

SniperTanta wrote:
Hg mael ka ntahpantah? SK Kulim Hitech? aku teka jer...
hang sapa wei?
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
ntahapa2ntah



Jumlah posting : 102
Registration date : 26.06.08

PostSubyek: Re: Mau Ke KuliM???   Thu 19 Feb 2009, 9:59 pm

Amboi trip nak mai kulim lama dah sengap ni,,kena aktif balik ni,,xdak ka yang mau mai dok makan nasi kandaq blah2 kulim ni,,nasi kandaq ada,,pasemboard ada,aih kacang ada,,lagi sedap dari aloq staq ooooooooo..,mai ngan xmai palk,,kalu nak mai koling2 la no.... Laughing
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
Sponsored content




PostSubyek: Re: Mau Ke KuliM???   

Kembali Ke Atas Go down
 
Mau Ke KuliM???
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 2 dari 2Pilih halaman : Previous  1, 2

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
Forum Komuniti j-QAF JPN Kedah :: Macam-macam j-QAF :: Pertukaran Guru Pendidikan Islam Program j-QAF-
Navigasi: