IndeksGalleryCalendarFAQPencarianPendaftaranAnggotaGroupLogin
Pencarian
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
Top posters
jQAF.SKHosba (108)
 
ntahapa2ntah (102)
 
akhimizi (93)
 
Admin (59)
 
alfatoni (59)
 
Abdul Somad (35)
 
anissophea (31)
 
tice (31)
 
sppim (23)
 
beta (22)
 
Poll
Forum Menarik?
Ya, Sangat Menarik
35%
 35% [ 51 ]
Ya, Menarik
24%
 24% [ 35 ]
Sederhana Menarik
9%
 9% [ 13 ]
Tidak, Tidak Menarik
7%
 7% [ 10 ]
Tidak, Langsung Tidak Menarik
26%
 26% [ 38 ]
Total Suara : 147
Navigation
 Portal
 Indeks
 Anggota
 Profil
 FAQ
 Pencarian

Share | 
 

 sapa nak mai kulim

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
PengirimMessage
nawal



Jumlah posting : 8
Registration date : 30.03.09

PostSubyek: sapa nak mai kulim   Tue 05 May 2009, 3:43 pm

sayaa dari kulim nak ke sbelah Kuala ketil @ Sik @ berdekatan dengan baling.
j qaf 2007

pendidikan islam....


sila hubungi saya di talian 0134708564
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
jQAF.SKHosba

avatar

Jumlah posting : 108
Lokasi : 06000 Jitra, Kedah
Registration date : 25.02.08

PostSubyek: sapa nak mai kulim   Fri 08 May 2009, 1:29 am

ramai yg pakat nak keluaq dari kulim. yg nak masuk ke kulim tak dengar lagi. tak balance la nampaknya. ntahapa2ntah pun tak dengar bising dah bab nak tukar. tu pun sejak2 nikah ni la. hehe!
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.jqafskh.blogspot.com
ntahapa2ntah



Jumlah posting : 102
Registration date : 26.06.08

PostSubyek: Re: sapa nak mai kulim   Sat 09 May 2009, 12:57 pm

jQAF.SKHosba wrote:
ramai yg pakat nak keluaq dari kulim. yg nak masuk ke kulim tak dengar lagi. tak balance la nampaknya. ntahapa2ntah pun tak dengar bising dah bab nak tukar. tu pun sejak2 nikah ni la. hehe!
Aku pun heran gak awat la ghamai nagt nak kuaq kulim,yang nak masuk kulim xdak sowang pun,,dok bilang2 dalam 10 owag dah mau kuaq,,pasai pa ha?,,pegawai kulim sket punya baguih awat yang nak lari,,aku len la kg kat jitra,,aku xlarat nak riuh dah pak cha,, biaq p la,,kot2 ada rezki pasni,,xlarat nak pulun dah..
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
jQAF.SKHosba

avatar

Jumlah posting : 108
Lokasi : 06000 Jitra, Kedah
Registration date : 25.02.08

PostSubyek: Re: sapa nak mai kulim   Mon 11 May 2009, 12:58 am

walaupun rumah hang kat jitra, tapi aku rasa hang nak pindah pi ganu nun perasan. tak gitu ka? hehe!

arrr...pegawai kulim mau tau la.bukan takat baik ja.tapi hensem pulak tu. hehe!
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.jqafskh.blogspot.com
ntahapa2ntah



Jumlah posting : 102
Registration date : 26.06.08

PostSubyek: Re: sapa nak mai kulim   Tue 12 May 2009, 1:11 pm

jQAF.SKHosba wrote:
walaupun rumah hang kat jitra, tapi aku rasa hang nak pindah pi ganu nun perasan. tak gitu ka? hehe!

arrr...pegawai kulim mau tau la.bukan takat baik ja.tapi hensem pulak tu. hehe!
aku tetap akan dok jitra gak,,xpindah kot tganu,,aku nak suh dia minta sini,,sapa nak jaga umah pusaka aku,,bendang aku,,kebun aku,,kambing n ghebau aku,,banyak lagi keje,,jadi aku nak balik jitrala..tau xpa,,dalam dok hemsem pun byk nak blah kuaq kulim..
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
jQAF.SKHosba

avatar

Jumlah posting : 108
Lokasi : 06000 Jitra, Kedah
Registration date : 25.02.08

PostSubyek: Re: sapa nak mai kulim   Tue 12 May 2009, 9:30 pm

tadak sapa ka nak tukaq dengan nawal tu...

arr..hg nak suruh org ganu keja sini ka?dia mau ka tu? aku dok nampak dia takmau tu.sayang nak tinggai ganu dia. hehe!

ar,, betoi jugak. banyak hang nak kena jaga. termasuk la stadium darul aman. sejak pak tam ngajaq sek aku, ramai kaki bola pakat ambik kesempatan. meriah sek aku sejak pak tam pi. hehe!
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.jqafskh.blogspot.com
ntahapa2ntah



Jumlah posting : 102
Registration date : 26.06.08

PostSubyek: Re: sapa nak mai kulim   Wed 13 May 2009, 12:05 am

jQAF.SKHosba wrote:
tadak sapa ka nak tukaq dengan nawal tu...

arr..hg nak suruh org ganu keja sini ka?dia mau ka tu? aku dok nampak dia takmau tu.sayang nak tinggai ganu dia. hehe!

ar,, betoi jugak. banyak hang nak kena jaga. termasuk la stadium darul aman. sejak pak tam ngajaq sek aku, ramai kaki bola pakat ambik kesempatan. meriah sek aku sejak pak tam pi. hehe!
sahih dia jadi coach bola pa?,,maklumlah bekas pemain kedah junior,,adik angkat radhi matdin lagi,,depa amik kesempatan macm mana lagi?,,aku pasai std tu la,,depa suh p tengok kot2 rumput mampuih ka nak kena siram ka,,pasai lain aku xkisah,,xdak rumput nak main mcm mana..
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
jQAF.SKHosba

avatar

Jumlah posting : 108
Lokasi : 06000 Jitra, Kedah
Registration date : 25.02.08

PostSubyek: Re: sapa nak mai kulim   Wed 13 May 2009, 12:41 am

Kesian kat nawal. dia bukak topik, kita pi kona cerita lain. hehe!

Ar, ambik kesempatan kira nak mintak diskaun tiket la. apa lagi. lega banyak puak tu. bulih pi kerap la. dia adik angkat radhi mat din no..mantappp...

dia dah masuk senarai utk jadi coach nanti. la ni tak jadi lagi. sbb musim bola lepaih dah. lepas ni mesti kena jadi coach nya dia tu. haha!
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.jqafskh.blogspot.com
Sponsored content




PostSubyek: Re: sapa nak mai kulim   

Kembali Ke Atas Go down
 
sapa nak mai kulim
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
Forum Komuniti j-QAF JPN Kedah :: Macam-macam j-QAF :: Pertukaran Guru Pendidikan Islam Program j-QAF-
Navigasi: